czwartek, 11 lipca 2013

Tatrzańsko!

Lato w pełni. Da się to odczuć zarówno w rozgrzanym mieście, jak i w górach - burzowa aura, szczególnie w Tatrach daje się we znaki. Przykładem i jednocześnie przestrogą jest wypadek z zeszłej soboty, kiedy to dwie osoby zostały rażone piorunem w okolicach Przełęczy Między Kopami. Też mieliśmy być wtedy w Tatrach - z racji aury zrezygnowaliśmy... I jak widać, dobrze zrobiliśmy :)
Sprawdzajcie prognozy przed wyjazdem i jednocześnie - obserwujcie chmury, bo meteorolodzy też się mylą!

Tym razem na naszym blogu zrobiło się tatrzańsko. Nareszcie! :)
Wróciłam z pierwszego mojego tegorocznego Wolontariatu dla Tatr - trochę przemoczona, ale jak zawsze zadowolona :) Przygotowałam więc skromny opis + fotorelację z pierwszego dnia w Tatrach. Zabiorę Was w reglowe doliny i nad Smreczyński Staw w nieco kapryśnej aurze. Jedno jest pewne - w większości nie było tłoków! :)

Poza tym mamy coś dla wielbicieli rozległych widoków. W dziale Topografia Tatr przygotowaliśmy kolejny szczyt polskich Tatr Wysokich - Szpiglasowy Wierch. Z baardzo rozległą panoramą ;)

W dziale Schroniska przygotowaliśmy znane i lubiane schronisko - Murowaniec.

Postanowiłam wykorzystać kolejny bloggerowy gadżet i zrobić mały eksperyment - ankietę! :) Wszystkich wielbicieli tatrzańskiej szarlotki zapraszam do anonimowego głosowania u góry, po prawej - zobaczymy, co z tego wyjdzie i czy wyjdzie :P

A poza tym, działamy dość aktywnie w skałach oraz odwiedziliśmy w końcu Beskidy w okolicach Krakowa :) Ale to i kolejne dni z tatrzańskiego wolontariatu następnym razem! :)