niedziela, 29 stycznia 2012

B2

Trasa:
Korbielów->Hala Miziowa->Pilsko->Hala Miziowa->Korbielów


,,...What a beaufitul day!'' to pierwsze słowa, które słyszę po przebudzeniu. Tak, Bono przypomina mi, że idę dzisiaj w góry. Otwieram oczy, kompletnie ciemności, słychać wiejący wiatr... Cholera jasna... Kto wpadł na pomysł, żeby wstawać o tej porze?!

Tak. To byłam ja. Lenistwu mówię dość i wstaję.

Dwie godziny później w pełnym słońcu melduję się na szlaku. Dziś w planach mam wyjście "kondycyjne", które ma przywrócić równowagę mojemu organizmowi po ponad tygodniowej diecie Be-Powerowej. Jak dobrze jest się znowu nieco zmęczyć!

Opłacało się śledzić mądre prognozy pogody. Dzisiejszy dzień właśnie taki miał być : idealny. Na dobry początek dnia witam się z Beskidzką Królową ;)


Babia Góra ze szlaku na Pilsko

Narciarze są dzisiaj jakoś wyjątkowo rozmowni. Swoje dwie deski zostawiłam w domu... I nie wiem kiedy po nie sięgnę. Zapewne jeszcze w tym sezonie ;)

Okazuje się, że szlak został przetarty, ale przez... narciarzy. Świetnie. Zapadam się po kolana, po krótkim odcinku decyduję się, że zabiorę nieco stoku. Jest lepiej.

Szlak na Pilsko

Stok swoją drogą, a ja niestety swoją. I znowu dreptam wpadając co chwilę w nieco głębsze dziury.

Moje męki nie trwają długo - ani się obrócę, a już jestem na Miziowej.

I moje ulubione foto z tego wypadu :






Koło schroniska nawet nie ma zbytnio gdzie usiąść - nie mogę się doczekać widoków ze szczytu, więc czas ruszać dalej.


Podejście na Pilsko


Podejście stokiem jest dość nużące. W maju zeszłego roku schodząc z Pilska czarnym szlakiem powiedziałam : obym nigdy nie musiała tędy wychodzić. Pozwolę sobie więc zacytować mądre słowa : "Nie zawsze się nie ma tego, czego się nie chce" :)

Podejście na Pilsko


Jest grań!


Widok na Babią Górę z Pilska

Widok na Diablak. Czasem odnoszę wrażenie, że figuruje on w każdej mojej beskidzkiej relacji O.o


Zza lewej strony wyłania się Hawrań. Pięknie! Przyspieszam tempa, jakoby widoki miały za chwilę zniknąć.


Góra Pięciu Kopców

No i Góra Pięciu Kopców. Nieopodal widzę już gromadę krzyży na Pilsku. Czas iść :)



Pilsko



Cel osiągnięty. Widoki cudowne :)


Z miłą chęcią bawię się w mini-przewodnika. Sympatyczna para pyta o tatrzańskie szczyty i inne góry, które widzimy.





W zamian proszę o zdjęcie z moimi ulubionymi górkami :)



Widok z Pilska


Mój różowy termos pozuje :)


Widok na Tatry z Pilska


Nie mogę się napatrzeć. Z nadzieją, że pogoda pozwoli mi być tam już za tydzień :)


Widok na Tatry z Pilska


Urocza Faterka ;)


Pilsko

Na szczycie pustka. Schodzić się nie chce, ale w końcu chłód mobilizuje.



Schronisko na Hali Miziowej


Ostatnie zdjęcia robię na Miziowej. I potem już tylko w dół. I tak kończy się mój krótki górski dzień :)




Pearl Jam - Once



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz