niedziela, 27 września 2015

Tatry! Tatry!! Tatry..!

Otrzymaliśmy w ciągu ostatnich miesięcy blogowego zastoju kilka komentarzy i wiadomości nakłaniających nas do powrotu dokonywania wpisów tatrzańskich. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym za namowę i oświadczamy, że namówić się daliśmy (przepraszając jednocześnie, że tak długo to trwało:-).

Ostatnie dni poświęciliśmy więc na przygotowanie dla Was bogatszych tatrzańsko nowości, mamy nadzieję, że interesujących.

_______________________________________________________________________________________________________________

W dziale Wycieczki Tatry dodaliśmy naszą ostatnią wycieczkę tatrzańską. Rok temu obiecaliśmy Wierchowi pod Fajki, że nań wrócimy we dwoje i w pełni sił. Przyszedł więc czas na ponowne zmierzenie się z Granią Fajek i serdecznie Was zapraszamy na wspólną wędrówkę w relacji Na Grani Fajek, i nie tylko.

*   *   *

Dokonaliśmy małej zmiany w publikowaniu wpisów w dziale Topografia Tatr. Postanowiliśmy nie dodawać w mniej istotnych obiektach tatrzańskich panoram. Tworzenie tych zdjęć pochłania strasznie dużo czasu, a same panoramy nie różnią się zbytnio od położonych nieopodal ważniejszych szczytów i przełęczy.

Co dzięki temu zyskamy?
Zaoszczędzony czas możemy poświęcić na opisanie większej ilości obiektów wraz z naszym opisem wejścia na nie. Wydaje się nam to ciekawsze.

Na dobry początek mamy dla Was zestawienie nawiązujące do powyższej wycieczki:

- Przełączka pod Fajki
- Pańszczycka Turnia
- Wierch pod Fajki (pełny opis z panoramą)

- Pańszczycka Przełęcz
- Skrajna Pańszczycka Czuba
- Pańszczycka Przełączka Pośrednia
- Zadnia Pańszczycka Czuba
- Pańszczycka Przełączka Wyżnia
- Żółta Turnia (uzupełnienie opisu wejść na szczyt)

Mamy nadzieję, że głodnym tatrzańskich wieści chociaż chwilowo wystarczy:-)

*   *   *

Na zakończenie w związku z opisywanym terenem, w dziale Biblioteczka zamieściliśmy krótki opis II tomu przewodnika Witolda Henryka Paryskiego po Tatrach Wysokich.

W najbliższym odcinku Hemli-nowości planujemy dodać nie-tatrzańską wycieczkę, jednak dołożymy starań do kolejnych opisów Topografii Tatr w takiej formie, jak dzisiejsza. Zobaczymy co z tego wyjdzie:-)

1. Relacje poczytam w wolnym czasie, ale na szybko powiem, że nie ładują mi się zdjęcia w tym wpisie. Albo niepoprawne linki, albo złe ustawienia uprawnień dla widoczności.

1. Witam Was i podpisuję się pod słowami Artura. Mam podobny problem na IE. U mnie dodatkowo nie wyświetla się ramka do wpisu komentarza. Jako odpowiedź (jak tutaj) mogę coś wpisać, ale komentarza samoistnego już nie. Okno wpisu jest mówiąc obrazowo "martwe", podobnie mam we wpisie z Wierchu pod Fajki. Pozdrowionka :)

2. Dziękujemy Wam za komentarze, mamy nadzieję, że już wszystko działa :)

3. Tak. Wydaje się, że teraz wszystko działa :) Zabieramy się za czytanie i oglądanie :)

2. A ja akurat mialem nadzieje na nowe panoramy - zwlaszcza nietypowe, niezbyt tez szczegolowe z racji odleglosci. Np z okolicznych pasm - z Babiej, Trubacza, Mogielicy... I z niektorych miejsc z Zakopianki - np z Nowego Targu...

MSZ

1. Całkowicie tworzenia panoram nie zaniechamy, jednak ograniczymy je do tych ważniejszych pagórków.
      Panoramy z dalszych miejsc możemy również zrobić, choć takich w sieci raczej nie brakuje:-)
      pozdrawiam

3. Poprawcie na Turbacza!!!, chyba znakomite czeskie piwo mi w glowie.

1. Nie możemy edytować komentarzy, ale uznaje się za poprawione:-)